براي او كه دوستش دارم ...

براي او كه دوستش دارم ...

عاشقانه

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 69613
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


متن ترانه هاي مهستي سري ادامه

تاسف

چون گل همراه نسیم
می رقصد دل ببرد
من مست و باد صبا
می ریزد گل به سرم
چون پروانه عشق گل به سر دارم
صحرا ها را زیر بال و پر دارم
بینم من هر شب به عالم رویا
آید سویم آشنایی صحرا به خدا
در انتظار تو ام تو بیا
که بی قرار تو ام

بازا تو گل بشو من گلشن
بگذار سرت به دامان من
بازا تو می بشو من ساقر
گرمی بده تو بر جان من
دستم بگیرو یک تن بگذار
لب بر لبان سوزان من به خدا
در انتظار تو ام تو بیا
که بی قرار تو ام

ای از عشقم نگرفتی خبر
یک تن بر ما بگذر بگذر
من برگ گل تو نسیم سحر
دستم بازا تو بگیر و ببر
چون پروانه عشق گل به سر دارم
صحرا ها را زیر بال و پر دارم به خدا
در انتظار تو ام تو بیا
که بی قرار تو ام

 

كمبود

تو مقصود منی آآآ
تو معبود منی
تو نور دیده ای آآآ
تو کمبود منی
دلیل قاطع هستی من
صفای عالم مستی من
پناه آخر خستگیا
تو هستی معنیه دلبستگیا

شکوه بی نظیر خواستنم
رهاورد تمنای تنم
صدای ضجه عاجزانه ام
شفای عاجل بی نشانه ام

تو مقصود منی آآآ
تو معبود منی
تو نور دیده ای آآآ
تو کمبود منی

تو در تنهایی من همدمی
تو با بیتابی من محرمی
تو در ناچاری من چاره ای
تو بر زخم درونم مرهمی
تو چشم بی فروغم روشنی
به وقت التهابم بی منی
هوای گریهء عاشقانه ام
خلوص سجده عاشقانه ام
تو مقصود منی آآآ
تو معبود منی
تو نور دیده ای آآآ
تو کمبود منی

تو در تنهایی من همدمی
تو با بیتابی من محرمی
تو در ناچاری من چاره ای
تو بر زخم درونم مرهمی
تو چشم بی فروغم روشنی
به وقت التهابم بی منی
هوای گریهء عاشقانه ام
خلوص سجده عاشقانه ام
تو مقصود منی آآآ
تو معبود منی
تو نور دیده ای آآآ
تو کمبود منی

 

دو رنگي

یه روز مرد خدایی
یه روز اهل ریائی
یه روز مرد قناعت
یه روز حاتم طایی
یه روز آتش خشمگین
یه روز مظهر مهری
یه روز عاشق عشقی
یه روز اهل جدایی
یا یک رنگی و موندن
به دل مهر و نشوندن
یا یک پارچگی محض
یا از ریشه سوزوندن

یه روز پاک و منزه
یه روز غرق گناهی
یه روز بنای ناجا
یه روز پشت و پناهی
یه روز اهل نوازش
یه روز دشمن سازش
یه روز خاکیه راهی
یه روز غریب و سرکش
یه روز اهل نوازش
یه روز دشمن سازش
یه روز خاکیه راهی
یه روز غریب و سرکش
یا یک رنگی و موندن
به دل مهر و نشوندن
یا یک پارچگی محض
یا از ریشه سوزوندن

یه روز پاک و منزه
یه روز غرق گناهی
یه روز بنای ناجا
یه روز پشت و پناهی
یه روز اهل نوازش
یه روز دشمن سازش
یه روز خاکیه راهی
یه روز غریب و سرکش
یه روز اهل نوازش
یه روز دشمن سازش
یه روز خاکیه راهی
یه روز غریب و سرکش
یا یک رنگی و موندن
به دل مهر و نشوندن
یا یک پارچگی محض
یا از ریشه سوزوندن

یه روز مرد خدایی
یه روز اهل ریائی
یه روز مرد قناعت
یه روز حاتم طایی
یه روز آتش خشمگین
یه روز مظهر مهری
یه روز عاشق عشقی
یه روز اهل جدایی
یا یک رنگی و موندن
به دل مهر و نشوندن
یا یک پارچگی محض
یا از ریشه سوزوندن
یا یک رنگی و موندن
به دل مهر و نشوندن
یا یک پارچگی محض
یا از ریشه سوزوندن

 

هوس باز

میبخشمت دوباره . اما چه فایده داره
بازم توی هوس باز . میمیری به یک اشاره
میبخشمت دوباره . اما چه فایده داره
بازم توی هوس باز . میمیری به یک اشاره
با قلب عاشق من . نمیدونی چه کردی
میری اما دوباره . نرفته برمیگردی
با خود میگم رهاش کن . قلبم مگه میذاره
انگار با تو زنده است . بی تو آروم نداره
با خود میگم رهاش کن . قلبم مگه میذاره
انگار با تو زنده است . بی تو آروم نداره
میبخشمت دوباره . اما چه فایده داره
بازم توی هوس باز . میمیری به یک اشاره
آخه کی مثل من طاقت میاره
کی میبخشه تو رو بازم دوباره
آخه کی مثل من طاقت میاره
کی میبخشه تو رو بازم دوباره
تو رو با این هوس بازی کی میخواد
کی مثل من برات چشم انتظاره
دلی که عاشقه از خود نیازار
من دیوونه رو عاشق نگه دار
دلی که عاشقه از خود نیازار
من دیوونه رو عاشق نگه دار
تو رو میبخشم اما نازنینم
نکن کاری که باشه آخرین بار
میبخشمت دوباره . اما چه فایده داره
بازم توی هوس باز . میمیری به یک اشاره
میبخشمت دوباره . اما چه فایده داره
بازم توی هوس باز . میمیری به یک اشاره
با قلب عاشق من . نمیدونی چه کردی
میری اما دوباره . نرفته برمیگردی
با خود میگم رهاش کن . قلبم مگه میذاره
انگار با تو زنده است . بی تو آروم نداره
با خود میگم رهاش کن . قلبم مگه میذاره
انگار با تو زنده است . بی تو آروم نداره
میبخشمت دوباره . اما چه فایده داره
بازم توی هوس باز . میمیری به یک اشاره
میبخشمت دوباره . اما چه فایده داره
بازم توی هوس باز . میمیری به یک اشاره

 

تو را ديگر نديدم هزار سال

هزار ساله که انگار صداتو نشنیدم
هزار ساله که انگار تو رو هرگز ندیدم
آخه هز سالی صد سال گذشته بی تو بر من
نمیدونی چه تلخه کنار تو نبودن
نمیدونم به دیدار امید تازه ای هست
تو آن هستی که بودی . اگر روزی به هفته است
هنوز عشق تو جاری است . به رگهای تن من
تویی تنها بهونه برای بودن من
از اون روز که تقدیر چه بیرحم منو از تو جدا کرد
از اون روز که دست زمونه منو بی تو رها کرد
نمیدونم به دیدار امید تازه ای هست
تو آن هستی که بودی . اگر روزی به هفته است
هنوز عشق تو جاری است . به رگهای تن من
تویی تنها بهونه برای بودن من
نبودی . ندیدی . چه ها بی تو کشیدم
جه روزها . چه شبها . که دور از تو ندیدم
چه ها بر من گذشته . خدا میدونه و بس
نمیدونی که موندم چه تنها و چه بی کس
منو با خود غریبه . به هر کس دل نبستم
در این بهت تب آلو . شکستم و شکستم
هزار ساله که انگار صداتو نشنیدم
هزار ساله که انگار تو رو هرگز ندیدم
آخه هز سالی صد سال گذشته بی تو بر من
نمیدونی چه تلخه کنار تو نبودن
از اون روز که تقدیر چه بیرحم منو از تو جدا کرد
از اون روز که دست زمونه منو بی تو رها کرد
نمیدونم به دیدار امید تازه ای هست
تو آن هستی که بودی . اگر روزی به هفته است
هنوز عشق تو جاری است . به رگهای تن من
تویی تنها بهونه برای بودن من


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:58---1 فروردين 1392
وبلاگت خوبه به ما هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بهمن فيروزه تاريخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چه خوش خیال است ... فاصله را میگویم ...! به خیالش تو را از من دور کرده است ؟ ولی نمیداند که جای تو امن است... اینجا !!! میان قلبم ...... تلفن تماس : 09158863593 bfirozeh@yahoo.com zex_persia@yahoo.com mosafer_tanha998@yahoo.com نظر یادتون نره !!!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to asheghaneh73.http://asheghaneh73.loxblog.com/ | Template By: